Wednesday, February 15, 2012

hey trollface


the cave - mumford & sons

Iltaa,
tänää kävin pitkästä aikaa, krhm torstaina olin viimeks, koulus. Huhhu olihan tääl kotona kertynyt ihan sairaasti turhaa energiaa. Sainpas kuulla paljon paskaa päivän aikana. Sellast sattuu. Pääsin tänää jo yhelt ku mul oli hammaslääkäri, ja sieltä äippä heitti mut Annien luo mis hengailtiin hetken ennen ku lähettiin sieltä tallille. Koska oon ollut kipeenä en oo käyny siel nyt melkeen viikkoon, ja oon ollut poissa mun tunneist tällä viikolla. Aika jees kai, sillä tavalla et tarviinhan mä joskuskin aikaa tallin ulkopuolel. Ja se on jossain vaiheessa aika mahdotonta koska pitää tasapainoittaa koulu ja talli keskenään.
Huomen ois sitten kokeet, eikä millään jaksais lukea. Hyi, tulee paska olo ku sitä aattelee jo. Sitä paitsi tää viikko tulee olemaan vähän tämmönen stressi stressi ja stressi ku oon paaaljon jäljessä koulussa, mul on kokeet jotka muutenkin kusee ja Klaara lähtee kotiin perjantaina. Ihana viikko pakko myöntää. No toivotaan et oisin sitten vähän iloisempi hiihtoloman jälkeen!

No comments:

Post a Comment