Saturday, February 25, 2012

it's a terrible love, and I'm walking with spiders


don't stop - foster the people

On ollut liikaa ajateltavaa nyt nää päivät siks en oo kirjoittanut tänne mitään hyödyllistä. En muutenkaan takaa et täs tekstis oo mitään hyödyllistä mut se on ihan up to you.

Jotenkin ärsyttää todella paljon se et tietää et on loma, pitäis nukkua paljon, sellaset 13h mut ei! Mä en oikeen harrasta sellast, vaa kattokaas mä meen joskus 5 aikaan nukkumaan koska oon kattonu koko illan Vampire Diariesia alusta asti, ja sit herään vasta joskus aamupäivällä. Kiitos, siin menee koko päivä koska ei kukaan jaksa olla hyödyllinen siihen aikaan enää. Ja joo, pyydän anteeksi mun ei-niin-positiivisesta tekstistä, mutku mul on kauhea ikävä mun parasta lohdutusta, eli kaveriporukkaa, mutku ne on jossain ulkomailla tai sitte pohjoisessa. Hmh! Onneks tietokone on keksitty. Eli niin kuin sanoin nii oon kattonut noita VD jaksoja taas. Niitä on tullut katottuu pari kertaa jo, ja oon ihan mukana siin ku katon, itken aina ja nauran vaan. Sellanen hiihtoloma. Ainii, ja oonhan mä toki käynyt tallil melkeen joka päivä, ja ratsastanu kerran vaan, mut oon ollut kelvollinen hoitaja.


Tänään en ajatellut tehä oikeen mitää. Siivota vähän ja pestä vaatteet et on sit hiaanot vaatteet kouluun enkä tarvi mennä joka päivä OnePiecel kouluun. Haha! Mul on ollut semmonen inspiraatio fiilis joka päivä todella kauan jo. Sanoisin et ehkä pari kuukkautta. Se meinaa mun puolest et aion saada mun tyyliä vähän paremmaks, aattelin et olisin vähän enemmän positiivisempi, en aattelis niin paljon mitä muut tykkää ja miettii musta koska se ei todellakaan kiinnosta mua ja sit viel et jos saisin kaikki mieltäni painavat asiat kuntoon.
Siinä teille vähän kuulumisia!

No comments:

Post a Comment