Friday, April 6, 2012

lappppi


mirror - lil wayne ft. bruno mars

Terveisiä lapista !
Hui, taas jäänyt tämmönen pieni tauko, tietty tarkotuksella. Tällä hetkellä oon kipeenä, mulla on aika kova flunssa mut jotenkin tuntuu tänään paremmalta, ainakin nyt päivällä on ollut semmonen tunne. Ollaan käyty pari kertaa mäessä ja muutenkin vaan ottanut rauhallisesti. Pistäisin teille pari kuvaa jos vaan voisin, mutku toi yks piuha halus jäädä kotiin. Eli toivottavasti pärjäätte viikon! Täällä on ihana sää! Joka päivä on ollut semmonen aurinkoinen kevätsää vaikka on kuitenkin paaaljon lunta täällä. Vaikka tuntuukin aika tyhmältä sanoo ku on lomal ja pitäis olla iloinen ettei tartte olla koulus ja näin, mut mä kaipaan niin kotiin! Sekä kouluun ja mä niin toivon et kotona ei oo enää mitään lunta. Tai ainaki melkein kaikki voisi olla poissa jo. No onneks netti toimii, en muuten pärjäis. Höhö, oon datis. Jos tulisin nyt vaa terveeks ni sen jälkee vois tehä kaikkee hauskaa koska mun serkku tulee sunnuntaina tänne! Jess :)

Palaillaan!


No comments:

Post a Comment