Saturday, June 9, 2012

50 totuutta

 1. oon oikeesti aika nössö...

2. ...mut pystyn kyl siitä huolimatta sanomaan suorat sanat ihmisille 

3. oon ratsastanu melkee 9v.


4. tykkään muodista...

5. ..mut sitä ei huomaa jos kattoo mun pukeutumistyyliä : D


 6. rakastan kuvien ottamista..

7.. mut en todellakaa viihdy kameran edessä ! 

8. tää ei oo mun eka blogi, mul on ollut yks ennen tätä 
 
9.  rakastan käydä ulkomailla


 10. en rusketu helposti ja se ottaa päähän 

11. tykkään eläimistä..

12. ...ja meil on mawsu :):)

13. käyn usein netis kattomas vaatteita mitä haluaisin käyttää 'isona'

14. pienenä halusin olla julkkis

15. toi 13 kuulosti aika hmm... tyhmältä

16. mul on luonnonkiharat hiukset...


 17. ..mut suoristan niitä aina ! 

18. kuuntelen kaikenlaista musiikkia..

19. ..mut en todellakaa mitään oopperaa


 20. ahdistun helposti jos mul on huono päivä

21. i used to be good in school

22. ..mut en oo enää mitenkään erityisen hyvä


23. en itke helposti, paitsi leffois 

24. meil on kaikki twilight - leffat..

25. ...ja diggaan noist kaikist

26. oon lukenu noi 5 kirjaa 11 kertaa läpi 

 27. tykkään lukea heehe

28. mun toinen nimi on sofia

29. oon päättänyt ostaa uuden kameran

30. en oo tyytyväinen mun tän hetkiseen kameraan 

31. en käytä nii värikkäitä vaatteita koska en sovi niitten kans

32. pienet asiat alkavat helposti häiritsemään mua

33. valitsen aina musani mielentilani mukaan

34. en oo 100% tyytyväinen ulkonäkööni

35. mul on ollut raudat...

36. .. itseasias on vielki mut niit käytän vaan nukkuessani

 
37. mun tekee aina mieli jotain makeeta..läjä

38. oon sinkku

39. tykkään todella paljon Abercrombien vaatteista


 40. haluan toimittajaksi..

41. ...mut ainoastaan jos muutan new yorkiin

42. osaan soittaa vähän pianoo

43. en todellakaa osaa laulaa

 
44. mun paras leffa on the holiday. siit tulee niin kiva fiilis

45. en valehtele paljon

46. tykkään futiksesta ja seuraan sitä aina ku tulee telkkarist

47. oon aika ujo, mut en todellakaa hiljaa

48. vihaan talvea

49. omistan 1 converset

50. oon tyytyväinen elämääni

kuvat: weheartit.com

No comments:

Post a Comment