Thursday, August 16, 2012

päänsärky


the cave - mumford and sons (live)

Nounounou.. Mul on kauhee päänsärky ja on ollu melkeen koko päivän jo ! Yäk.

Sillee semi pitkäst aikaa, mut joo ihan sama. Koulut on alkanu ja oon saamas mun päivänrytmi takasin jeeje. Mut on se aika tyhmää koska oon päättänyt et ysil oikeesti aion panostaa kouluun ja muutenkin ryhdistäytyy, mut tuntuu jo siltä et vois lähtee takasin lomalle. Jotenkin todella todella ärsyttävää istua siel kuumuudes sisäl, varsinkin nyt ku on ollu nii hieno sää ! Hmh. En tajuu miks nyt kesäloman jälkeen tuli tämmönen keli !
 
Täs ajas oon muuten käyny tallil aika paljon. Eilen ratsastin kolme tuntii ja valitettavasti sen huomas tänään aamulla. Mun omal tunnil menin ritaril ja se meni ihan hyvin. Kävin tänään illalla oikein käsipallo treeneis ja oon mukana turnauksessa joka on nyt viikonloppuna. Jännää !
torstai
maanantai tunnilt

2 comments:

  1. heiii, du har så kiva stil så du sku nångon kunna sätta typ någå outfit-bilder?:)) din blogg e jette bra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tack! :) o voois kyl, måst bara komma ihåg !

      Delete