Sunday, September 9, 2012

know that even with your doubts, it's OK


airplanes - local natives

Iltaa
Tänää meil oli Amen kanssa töitä. Ja eilenki oli. Oli kyl kivaa olla taas töis. Oon vaan fyysisesti ihan loppu.
 
Iltapäivää ja iltaa oon viettänyt ihan koneen ääres, syöny ja levänny. Katoin LOLin ja The Notebookin, ja molemmat oli tosi hyvii mut itkin niiiiiiin paljon the notebookis.. Huomen on taksverkkii joten oon kotona siivoamassa. Muutenkin tulee olemaan aika leppoisa viikko, mikä on just mahtavaa !  Iltapäiväl lähen tallille ja oon siellä varmaan loppuillan. Katotaan vähän.

Mul on nyt ollut kauhee hiusinspis, ois kiva leikkaa hiukset lyhyimmäks mut samal en haluiskaan. Haluisin värjäta tiiättekste ombre-tyylii ? Ni sellaset. Mul on vaa vähän vaikeeta ku mul on jo aika vaaleet hiukset, nii en tiiä. Mun mielest näyttää paljon kivemmalt ku on tummat hiukset ja sit värjää vaalempaa. Näyttää jotenkin paljon luonnollisemmalt. Mut haha katotaa. Ku nykyään kaikilla on melkeen semmoset ja se on niin hienoo !

No comments:

Post a Comment