Monday, October 15, 2012

my hope torn apart


Kiva tauko.
Noh nyt voin kertoa että TET-jakso on ohi. Oli kyl kiva kokemus, opin kaikkee uutta ja lapset oli mukavia ! Olin siis koulussa.

Keskiviikkona käytiin siskon kanssa hulluissa päivissä, ja ei voi oikeen muuta sanoo ku et oli iha sairaan paljon ihmisii siel ! Eli oli pikkasen liian ahdasta ostaa kauheesti sieltä. Sitä paitsi tuli sen verran säädettyy yhes vaihees et aikaa meni ku käytii itikses svengaa. Mut kuitenkin nii tuli ostettua sellasta mitä tarvitsin ja mitä halusin. Eli oon tyytyväinen koska ei tullut mitään turhaa ostettua.

Viikonloppuna olin Linan kanssa töissä ku Ame on reissulla. Oli ihmeen helppoa lauantaina, en ollut yhtään loppu mut sunnuntaina olin niin huonossa kunnossa työpäivän jälkeen et ei oo totta ! Ku tulin kotiin eilen nii pesin mun vaatteet ja mun conssitki sai mennä pesukoneeseen. On ihan sairaan hauska kattoo ku ne 'hukkuu' sinne ja pomppiii ja voi että naurattaa ! Ainaki nyt näkee et ne on valkoset.

Tänään alkoi koulu taas, ja mul oli tosi hauskaa. Haha jotenkin tetin jälkeen kunnon inspis mennä kouluun tekee töitä. Ja oli toki hauska nähä kavereita . Illal mul oli tunti, meni ihan hyvin.
Pitäis mennä suihkuun vielä ja pestä vaatteita ja sit nuGGuu.



2 comments:

  1. Ha dedär Bed head tigi controll freak serume vari braa? :) fö ja tenkt att ja sku köpa sånt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo de ha ! iallafall fö mitt hår :) att ja tycker att de funkar nog som de ska

      Delete