Monday, December 31, 2012

Happy New Year


Tervetuloa 2013 !

Nyt on jo mennyt vuosi ja onhan kaikenlaista tapahtunut. Sekä kivoja että ei niin kivoja asioita. Kävin rippikoulussa, täytin 15, sain mopokortin, paras ystävä muutti toiseen kaupunkiin ja muutenkin kavereiden kesken on tapahtunut kaikenlaista. Mun on pakko sanoo et mulla on ainakin ollut todella onnistunut vuos. Toivottavsti teilläkin on ollut !

Näistä mun 2012 uuden vuoden lupauksista ei kauheesti tarvi puhua, en pitänyt läheskään kaikkia, mut joitakin kuten et liikkuisin paljon enemmän ja yrittäisin saada haluamani kropan. Ja sitä oonkin tehnyt nyt viimeiset kuukaudet. Must on tullut bodari. Haha noei.Olen myös nykyään itsenäisempi ja osaan pitää puoliani. Eli oon kyllä tyytyväinen itseeni !

En oo vielä keksinyt täksi vuodeksi mitään lupauksia, mutta pysyn varmaan näissä samoissa ja yritän olla ahkera mm. koulussa ja voisin olla vähän sosiaalisempi. Ja voisin säästää enemmän rahaa et pääsisin sitten jossain vaiheessa muuttamaan ulkomaille opiskelemaan.
Joten,


No comments:

Post a Comment