Tuesday, February 21, 2012

Tävlar om en Canon 600D

Jag tänkte berätta om mitt äventyr till London. Resan var alldeles underbar, åkte dit med min mamma, min kusin och min moster. Vi åkte en torsdag och kom tillbaka på en söndag och allt var väldigt bra ordnat. Jag var verkligen imponerad av staden och människorna där. Visst hade jag mina förväntningar, vem skulle inte ha det om en så stor stad som London, och enligt mig, så uppfyllde resan alla de förväntningar jag haft. Vi shoppade mycket, besökte självklart London Eye och Madame Tussauds, åt Fish n' Chips och åkte Dubbledecker. Alla typiska saker en turist skulle göra på ett sådant besök. Vi hade också en otrolig tur med vädret eftersom det inte regna en endaste gång, utan solen till och med sken. Jag har hört att vädret kan vara ganska tråkigt där. Men inte den gången! Detta var ett av de absolut bästa äventyren i mitt liv och jag är jätteglad över att jag fick chansen att åka till staden!




No comments:

Post a Comment