Sunday, December 23, 2012

December 23rd


Ho Ho! Huomenna on jouluaatto ja oon niin innoissani ! Yleensä me vietetään joulua kotona perheen kanssa, syödään jouluruokaa ja avataan lahjoja. Käydään myös aamupäivällä mummolassa syömässä ihanaa joulupuuroa ja iltapäivällä mennään joulukirkkoon. Tänä vuonna lähetään helsinkiin kirkkoon ja käydään siel hautausmaalla. Rakastan joulua ! Oon muutenkin erityisen innoissani tän vuoden joulusta sillä saan mun iphonen ! Oon oottanut kauan haha.

Parissa päivässä olen ehtinyt käydä pikkuveljen joulujuhlissa, omissa joulujuhlissa ja ollut töissä. Ja oon täällä kotonaki siivonnut ja auttanut. Meidän joulujuhlat meni hyvin oli hyvät fiilikset ja eilen töissä varpaani jäätyivät. Molemmist on mennyt melkeen tunto mut tuntuu kuitenkin silt et vähitellen palaa se tunto. Toivottavasti!!! hyi.

25. päivä alkaa 'työt'. Ollaan Amen kanssa tallilla koko joululoman. Nii pitää nyt nauttia näistä vikoista lomapäivistä.
follow me on Instagram: idddde

No comments:

Post a Comment